March 4, 2012

Weekend!

Hej kochani!
Weekend - niestety już się kończy, mi zleciał jak z bicza strzelił! Prawie cały czas siedziałam przy książkach, wczoraj wyszłam tylko na domówkę z chłopakiem i zdjęcia z Zanetą. Zdziwiłam się, bo była strasznie ciepło, mogłam spokojnie chodzić w wiosennej kurtce! Tak się cieszę, że robi się w końcu cieplej. :)
Dziś wraz z babcią pieczemy biszkopt przekładany serkiem mascarpone, póki co ciasto się piecze, krem zrobiony i tylko czekać na efekty! :D


Na pierwszym zdjęciu Żaneta, na ostatni Ja :)
Lecę się uczyć wosu, chemii, biologi, fizyki i polskiego </3
Później lecę się przejść. Do zobaczenia!

12 comments:

  1. Jest coraz cieplej, coraz piękniej <3
    oglądałam dziś prognozę pogody i podobno w tym tygodniu jeszcze chłodno będzie, ale za to przyszły to takie fajne liczy mają być na termometrze jak +15 , a najmniej to +7 :D czuć wiosnę
    Super zdjęcie ^^
    Dobroci , dobroci *O* biszkopt mmmm

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Pierwsze zdjęcie jest niesamowite, jakby z jakiegoś magazyynu. *-*
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  4. pierwsze zdjęcie wyszło ciekawie. :>

    ReplyDelete
  5. Zespół szkół ogólnokształcących i zawodowych :)

    ReplyDelete
  6. dziękuję! :) uwielbiam krem z serkiem mascarpone :)

    ReplyDelete
  7. fajne fotki! ;*

    http://urherts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ps. Zdjęcie aparatu jest w nowej notce! ;*
    Buziaki! ;)

    ReplyDelete