March 9, 2012

Po bierzmowaniu!

Hej!
Ale jestem padnięta! Dopiero teraz mogę trochę odpocząć. :) Jak sam tytuł notki mówi, jestem po bierzmowaniu, ale nie swoim. Tym razem byłam jako świadek u mojej przyjaciółki. Powiem Wam, że było okej, mimo spędzenia 2,3 h w kościele, niestety tez nie było najcieplej więc i chłód mi doskwierał.

Ciekawa jestem co dostałyście wczoraj na Dzien Kobiet, u mnie jakoś hucznie tego nie obchodzę, ale zawsze jakiś drobiazg dostanę. Tym razem od chłopców z klasy dostałam tulipana, od pana dyrektora zwolnienie z 2 ostatnich lekcji, a od chłopakaa... Uwaga! Pierścionek z pikachu. Gdy go zobaczyłam nie mogłam uwierzyć. Biedny szukał tego długo, aż w końcu zrobiono go na zamówienie. :D Kochany ^^

Tymczasem biegnę pod prysznic i spać. Jesteeem wykończona! Jutro zamierzam iść do kina. Wiecie co leci teraz ciekawego? :)
Miłego weekendu!

11 comments:

  1. jaki uroczy pierścionek :)

    ReplyDelete
  2. haha, pierścionek dobry. :D ale słodko! ^^

    ReplyDelete
  3. ahh też ostatni byłam świadkiem na bierzmowaniu, ale u mojej kuzynki i to siedzenie w kościele jest nie zbyt fajne ale całkiem szybko leci:)
    Fajny blog bardzo
    całuje

    ReplyDelete
  4. Hej, chcę Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga o Harrym Potterze ii innych pierdołkach http://aleeexsmile.blogspot.com/ gdzie ukazał się nowy wpis. Mam nadzieję, że zajrzysz i że Ci się spodoba ;)

    ReplyDelete
  5. W sumie ostatnio duzo ciekawych filmów leci, zobacz repertuar bo jets w czym wybierać :D

    ReplyDelete
  6. z maybelline jeszcze tuszu nie miałam, zrezygnowałam z testowania różnych bo zawsze coś mi nie pasowało, ale może kiedyś :D

    ReplyDelete
  7. pierścionek najlepszy :D
    tak długo trwało bierzmowanie ? o,O woow

    ReplyDelete
  8. świetny pierścionek :) pikachu jest supeer :D pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  9. z przyjemnością było czytać twój post. Ja już miałam i do owiele dłużej to trwało hahah ;). U mnien było tak trochę słodkości od chłopaków z klasy, luzz na w-f i różę od brata ;))

    ReplyDelete