March 30, 2012

Ciuuuszki!

Witajcie! :)
Ja już kolejny, czwarty dzień siedze w domu. Niestety choroba chyba mnie polubiła bo nie chcę odejść. :( Mam nadzieję, że już jutro będę mogła gdzieś wyjść. Niestety pogoda nie motywuje do wyjścia, szaro, buro nawet dziś padało. Do tego jest ponobno bardzo zimno!
Wczoraj wieczorem postanowiłam zrobić porządki, wyrzuciłam dwa wielkie wory ciuchów i innych dupereli. Nazbierałam też 4 torby ciuchów, które wstawiłam dzis na szafę. Także zapraszam! :)



Siedziałam nad tym prawie 3 h!
Eh... jeszcze została mi połowa do wystawienia na szafę, ale już nie mam kompletnie siły. ^^


A tutaj moje dzisiejsze włosy. Przepraszam za moją twarz ale bez makijażu ani photoshopa.
Loczkiiii <3







Zapraszam wszytkich na szafę!

13 comments:

  1. świetny blog! będę zaglądać częściej :*
    obserwujemy?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetne włosy <3 ;) I widzę, ze nie jestem sama w chorobie ;d też mnie wzięło na porządki, ale tylko 2 torby się uzbierały ;> Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znoszę robić takich porządków ;p

      Delete
  3. śliczny piesek i ty jesteś śliczna . :)
    fajny blog . zapraszm do sibie+obserwujemy ? :)

    ReplyDelete
  4. porządki w szafie też mi zajmują tyle czasu :P

    ReplyDelete
  5. Oj ja chyba powinnam odświeżyć swoją szafę, a więc.. ZAKUPY!

    ReplyDelete
  6. kocham Twoje włosy ♥
    zdrowia życzę duuuuużo i pogody lepszej ^^
    u mnie też paskudnie i leje i zimno i śnieg czasem się pojawi o,O
    Bardzo ładnie zmieniłaś wygląd bloga :) Podoba mi się tło, nagłówek i czcionka ^^

    ReplyDelete
  7. przejrzałam cały Twój blog, i go uwielbiam;)

    ReplyDelete
  8. Zdrowiej! :)
    Ładne zdjęcia.

    ReplyDelete
  9. Piękny kolor włosów. Naturalny>? ;)
    Zapraszam na naszego bloga o modzie, będzie nam miło jak do nas zajrzysz.

    ReplyDelete