February 26, 2012

Zapraszam na makowca!

Hej kochani!
Jak tam minął Wam weekend? :) Ja szczerzę mówiąc nieźle się wynudziłam. Nie robiłam nic specjalnego, no może prócz gotowania i pieczenia. Ostatnio to bym ciągle siedziała w kuchni i coś przyrządzała, rodzina się śmieje, że zamiast na kosmetologię powinnam iść na kucharza :D


Czeka mnie nieciekawy tydzień  pod względem nauki. Codziennie będę miała jakieś zaliczenia czy kartkówki. Patrząc na mój kalendarz mam ochotę się rozpłakać! Wrr... Pociesza mnie fakt iż niedługo święta i moja dwutygodniowa majówka, gdzie wyjeżdżam do Berlina i nad morze! Jeszcze tylko 4 miesiące! :)
Zaczynam powoli planować swoją osiemnastkę, odbędzie się ona pod koniec kwietnia, będę robić ją z 6 dziewczynami  w klubie. Już nie mogę się doczekać! :D




Jakieś wygrzebane.
Postaram się napisać jakoś w środki tygodnia o ile dam rade :)
Życzę miłego tygodnia! Dziękuję za tyle wejść i komentarzy! 


9 comments:

  1. mm apetyczne ciasto ;)
    P.S.U mnie rozdanie,zapraszam! ;))

    ReplyDelete
  2. Makowiec *O* pyszności
    i dobrze piecz i piecz ;) bo to fajne zajęcie
    osiemnastka w klubie :D wow super

    ReplyDelete
  3. też chętnie bym przesiedziała całymi dniami w kuchni i piekła, najlepiej same słodkości. niestety teraz nie mam za bardzo do kogo, bo wszyscy wokół jak się nie odchudzają, to znowu postanowienia wielkopostne xD
    u mnie do mojej 18 jeszcze daleko, a ja już teraz o niej myślę. wiem, że nie ma się do czego śpieszyć, a mimo to nie mogę się doczekać :P Powodzenia w oraganizowaniu imprezy! :)

    ReplyDelete
  4. Śliczna koronkowa bluzeczka ;)

    ReplyDelete
  5. ładne 1 zdjęcie :3
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  6. ahhh makowiec! uwielbiam. :D

    zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba, zachęcam do obserwacji. ;)

    ReplyDelete
  7. mmm. <3
    piękna jesteś ! :D

    http://urherts.blogspot.com/

    ReplyDelete