February 24, 2012

Zabawnie!

Witajcie! :)
Mam dziś taki dobry humor! Cały dzień bym się tylko śmiała i robiła różne śmieszne rzeczy, haha. Uwielbiam takie dni. Dziś się tylko nachodziłam, że mam wrażenie, że moje nogi zaraz odpadną! Ale przynajmniej nie siedziałam w domu i się nudziłam ;) Jutro zamierzam iść na jakieś zakupy, może coś znów upuluję! Marzą mi się teraz martensy! Ale póki co, nie stać mnie na taki wydatek :( Może kiedyś...
Jakieś plany na weekend? Dziękuję za tyle odwiedzin i komentarzy!

Hahah, dobry humor!



8 comments:

  1. haha fajne zdjęcie :D
    lubię jak ktoś ma dobry humor ^^ od razu się to udziela ludziom
    aww martensy <3 marzenie ~~

    ReplyDelete
  2. Ej , Podoba mi się tu! :)

    Obserwujemy ?

    www.boyfashionxoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hahaha Pozytywne zdjęcie ;)
    Martensy są może drogie, ale jak najbardziej adekwatne do ceny. Super wygodne i wytrzymałe :)
    U nas stylizacja z martensami. Oczywiście zapraszam :)

    ReplyDelete
  4. fajne zdjęcie ;D
    zapraszam do mnie :>

    ReplyDelete
  5. pozytywna energia z Ciebie tryska :D
    obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  6. heh fajne zdjęcie ;)
    pozazdrościć humoru,a u mnie dzisiaj nie ciekawy;D

    ReplyDelete
  7. mi też się marzą ;D.
    Zielone, różowe,żółte Mmmm :))
    buziaki.

    ReplyDelete