February 16, 2012

Tłusty czwartek!

Hej kochani! :)
Jak Wam mija dzień? Objadacie się dziś ?  Bo ja cały dzien tylko chodzę za pączkami! Hahaha :D Zjadłam ich dziś tylko, albo aż 3 :) Faworków niestety nie miałam, czego żałuję. Może kiedy indziej. :)
W szkole masakra, ale mam nadzieję, że jakoś wszystko się ułoży. Na szczęście dziś mogę się objadać cały dzień i leżeć, bo nie mam kompletnie nic do roboty. Zero kartkówek, zadań.. :)

A tutaj macie pysznośći,które już dawno wylądowały w moim brzuchu..

Do zobaczenia i smacznego!


7 comments:

  1. mniam! ja niespecjalnie się dziś objadłam :)

    ReplyDelete
  2. Smaczności, lubię tłusty czwartek haha :D

    ReplyDelete
  3. Ja zjadłam strasznie dużo pączków, szkoda gadać. Usprawiedliwiam się tym, że to był tłusty czwartek, na szczęście tylko jeden dzień w roku, którego nie lubię za bardzo :P

    dziękuję za obserwację, tutaj też będę wpadać na pewno :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. pąączkiiiii aa :D

    super blog obserwuję może rewanż ??? ^^ błagam zajrzyj
    www.szafiarra.blogspot.com

    www.szafiarra.blogspot.com


    www.szafiarra.blogspot.com

    ReplyDelete