February 19, 2012

Osiemnastka!

Hej kochani!
Piszę dziś szybciutko bo muszę zbierać się na osiemnastkę! :) Musze być wcześniej ponieważ będę robiła za fotografa! Łał, pierwszy raz - bardzo się z tego cieszę :).
Dziś pogoda nie zachwyca, leje, nie ma już śniegu i nie zrobiłam "zimowej sesji" zdjęciowej, przykro mi torchę, ale przynajmniej zrobiło się o wiele cieplej. Gdzie dla mnie, wiecznego zmarźlucha to jest dopiero raj, hahha :D

Wczoraj byłam w sklepie i kupiłam sobie spodenki z denim co, oto one:


Zakochałam się w tym kolorze, akurat będę miała je na lato :)

Bluzka - cubus
Spódcznika - h&m


A tak idę na osiemnastkę, do tego szpilki.  I kolczyki.
Mam nadzieję, że Wam się podoba!

Ja lecę i życzę Wam miłego wieczoru!


8 comments:

  1. spodnie z denim są super , podoba mi się krój i kolor :D
    w ogóle ładne masz ubrania ^^
    ale Ci fajnie robisz za fotografa :D

    ReplyDelete
  2. śliczny ten zestaw w spódniczce. oberswujemy ? :)

    ReplyDelete
  3. świetny blog, obserwuję, może rewanż? ^_^ http://cosmetics278.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Kokardkę do zdjęć zrobiłam sama - moje małe handmade ;)
    dzięki ;)
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajne zestawy :) Drugi jest śliczny, bardzo dziewczęcy :))

    ReplyDelete
  6. kolor spodni genialny! Ja również kupcuję teraz letnie ubrania ponieważ jest mnóstwo przecen. Wygladasz cudownie ^^ + obserwuję

    ReplyDelete