February 10, 2012

I from Venus... / Zakupy!

Witajcie! :)
Jak tam u Was? :) Macie ferie?
U mnie wszystko w porządeczku, ostatnio nie pisałam ponieważ nie miałam czasu, w tamtym tygodniu chorowałam na nerki, podobno miałam piasek, cały dzień leżałam w domu, idę na wyniki  w następny tygodniu, mam nadzieję, ze już jest wszytko ok i nie będę musiała jechać do szpitala. :)
Muszę Wam powiedzieć, że wreszcie doczekałam się śniegu! Ale póki co jest za zimno na sesję w śniegu, - 20*C to ewidentnie za mało by iść i coś pstryknąć.
Przymierzałam się, że zrobić ten post kilka razy, ale ciagle mi jakoś nie wychodziło. Hahaha, zaupy zrobiłam w ferie, oto one:

Koszula Mark& Spencer (troszkę za dużo, ale nie mogłam jej nie kupić!)


Koszulka z więża Eiffla - bazarek
(moje włosy wyszły jakieś takie, rude? ;o)


Oversize - new look


Bluzeczka - bazarek


To na tyle, kupiłam jeszcze parę rzeczy, ale są w praniu, albo nie mogę iść znelżć :D
Podobają Wam się zakupy?


Lęcę oglądać nowy odc "Pamiętniki wampirów"
Do zobaczenia!

20 comments:

  1. Świeetne zakupy. ♥
    Dziękuję, obserwuję i zapraszam. :)

    ReplyDelete
  2. no tak tak :))
    dodalam do obs :) bylo by mi milo jakbys tez dodala
    www.hikatrin.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczna koszula ! od dawna czegos takiego szukam ! Ale szkoda, że w moim mieście nie ma M&S ... ; /

    ReplyDelete
  4. ojej nerki :< współczuję , wiem jak to jest , też kiedyś chorowałam
    ale na pewno będzie dobrze ^^
    bardzo podoba mi się bluzeczka ta ostatnia ^^
    właściwie wszystkie bluzki mi się podobają, ale ta ostatnia najbardziej :D

    ReplyDelete
  5. Śliczna koszulka z wieżą Eiffla ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Tak farbuję tutaj jest notka o tym ;) : http://poprostuzyje.blogspot.com/2012/02/farbowanie-wosow.html

    ReplyDelete
  7. koszulka z wieża super :)
    dziękuję za miły komentarz :)
    i zapraszam na konkurs do Moni :)

    ReplyDelete
  8. dziękuje za miły komentarz ;) moje ferie się już niestety kończą ;c nie mam pojęcia jak ja wróce do rzeczywistości !
    koszulaaa <3

    ReplyDelete
  9. dopiero teraz patrzę, że włąśniwie nie odpowiedziałam na Twoje pytanie. Sweter kupiłam w ciuchu ;)

    ReplyDelete
  10. Świetna koszula foto.1. :)
    Zapraszam do mnie: http://small-biig-world.blogspot.com/

    ReplyDelete