January 21, 2012

Delicia, delicia!

Witajcie! Co tam u Was? :)
Dziś dzień babci i dziadka także u mnie uczta! Zrobiłam sałatkę hawajką, dopiero jutro polecę po prezent dla dziadków.  Póki co czekam jeszcze na kuzynkę :)
Eh... minął już prawie tydzień ferii! Za szybko to leci! Dopiero w następnym tyogdniu zacznę gdzieś więcej wychodzić, we wtorek idę na osiemnastkę :) No i trzeba troszkę zajrzeć do lektur i książek, ale póki co nie mam  ochoty! Za to jest dumna z siebie, bo zaczęłam biegać wraz z koleżanką, no fakt, dopiero jest o mój trzeci dzień. Biegamy na razie tylko z 15 minut, troszkę chodzimy. Jednak od razu lepiej człowiek się czuję po takim wysiłku, polecam :)

Wczoraj wraz z Kingą zrobiłyśmy sobie sesje, póki co jeszcze nie przeabiałam zdjęć,
ale pokaże Wam kilka z nich! :)





LUBISZ MOJEGO BLOGa?
PODOBAJĄ CI SIĘ MOJE ZDJĘCIA?
CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO ZE WSZYTKIM?
JEŚLI TAK ZAPRASZAM NA MOJEGO FACEBOOKA!


2 comments:

  1. Oo jakie fajne zdjęcia!
    Ja ferie mam za tydzień, także tobie życze udanego 2 tygodnia ferii :*

    ReplyDelete
  2. ładne zdjęcia :)
    wszystko się kiedyś kończy...niestety.
    Ale można pomyśleć, że ferie to taka przed premiera (albo jak ja to lubię określać demo) wakacji xD
    podziwiam za chęć biegania, ja nienawidzę tego >_> i powodzenia :D

    ReplyDelete