October 6, 2011

My heart's a stereo It beats for your, so listen close Hear my thoughts in every note!

Uwielbiam tą piosenkę z tytułu, mogłabym ją na okrągło słuchać. ;) Od razu pewnie nasuwa się pytanie dlaczego mnie tyle czasu nie było? Otóż naauka, szkoła pochłaniają większość mojego czasu. Jednak myślę, że większość z Was tak ma. Postaram się pisać częściej, zobaczymy co z tego wyjdzie. n___n


Ostatnio byłam na inauguracji Akademii Morskiej w Szczecinie, było świetnie, tyle marynarzy, że hoho! Słońce paliło niemiłosiernie, ale myślę, że było warto pójść. Od przyszłego marynarza nawet dostałam czapaję. Chodziliśmy po całym mieście On w mundurze, ja w czapce i krawacie, czułam się jak marynarz, kolega powiedział, że mogę zostać marynarką! Hahah ;)
Mam nadzieję, że kolega się nie obrazi, że go uciełam... Zamiast niego macie Papaja! :D




Ostatnio zakupiłam sobie szpilki, pokażę je w następnej notce. Muszę jeszcze dokupić jakąś sukienkę na połowinki... Polecacie jakieś sklepy? :)Ostatnio kupiłam sobie właśnie taką bejsbolówkę, chodziłam za nią chyba ze 3-4 miesiące i wreszcie znalazłam! Przeraziłam się ceną bodajże w H&M - 180 zł. Tak więc postanowiłam ją kupić na bazarku za 99. Nawet ta z bazarku bardziej mi się podobała niż ta markowa. Polecam! Są śliczne, a co najważniejsze bardzo ciepłe! Można ubierać je zamiast kurtki. ;)





~*~



Zapraszam na http://kakaao.deviantart.com/ 

1 comment: