July 4, 2011

My make-up may be flaking, but my smile still stays on.

Hej! :) Jak się dziś macie? :)
U mnie wreszcie zrobiło się ciepło! Chociaż widząc na niebie nadchodzące , ciemne chmury nie ma się z czego cieszyć... Pewnie znów się rozpada. Eh... Brat wyjechał na kilka dni, wreszcie mam dla siebie pokój! <3 Taki odpoczynek nam się przyda. Hahah. Jutro dostanę psa na tydzień, muszę go popilnować, ciotka jedzie na tydzień do Turcji i nie ma ktoś się zająć psiakiem... ;)  Dziś byłam na spacerze z kolegą, planuję jeszcze gdzieś wyjść, nawet jakby padał deszcz!Z boku macie mój dzisiejszy outfit, skromnie bez żadnej przesady.. :) Kocham ten sweter, haha ! <3

Hey! :) How are you today? :) In my town, finally it got hot! While seeing the sky ahead, dark clouds is not something to enjoy .Probably fall apart again. Eh.My brother left for several days, finally I have a room just for yourself! <3 The rest come in handy. Hahah. Tomorrow I get a dog for a week, I have to keep him, my aunt is going to Turkey for a week and not have someone to take care of dogs :) Today I was out walking with a friend, I plan to still go out, even though it was raining! From the side you are my outfit today, modestly, without any exaggeration! I love this sweater, haha! <3


My lucky elephant!




My casserole!!

Sayonara! :D


2 comments:

  1. mmmmm zapiekanka! <3
    śliczna ta różowa bluza ;>

    fajny blog bla bla bla... zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  2. piękna jesteś <3 świetny blog:) będę zaglądać;* zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;*

    ReplyDelete