July 2, 2011

I can't even sleep at night, can't get it off my mind.

Hej, hej! :)
Jak tam u Was dziś z pogodą? U mnie maasakrycznie! Wyszłam do sklepu w kurtce jesiennej, było koło 15*C. Do tego calutki dzień pada. Połowę dnia spędziłam w kuchni, robiąc pierogi z jagodami <3, ale także babeczki, do których babcia zapomniała dodać mąki i nie wyrosły. Hahahah. :D Nienawidzę takich dni... nie ma co robić! Muszę się czymś zająć bo zwariuję...


Hey, hey! :)
How are you today with the weather? For me it is terrible! I went to the shop in the autumn jacket, was about 15 * C. All day it rains. Half the day spent in the kitchen, making pies with blueberries <3, but also muffins, which my grandmother forgot to add flour and did not grow. Hahahah. : D I hate those days ... no what to do! I need to keep busy because I'm going crazy ...


Mina typu: "WTF? Gdzie jest słońce?"
"WTF? Where is the sun?"

Yummmy! <3


Seeya! :D

7 comments:

  1. Także dodaje do obserwowanych :) i życze udanego bloggowania ! :)

    ReplyDelete
  2. denerwują mnie pestki w wisienkach.. :d dzięki za komentarz;)

    ReplyDelete
  3. Dzięki ^.^ Moja mama wczoraj robiła jagodzianki <3 pychotka ;D

    ReplyDelete
  4. u mnie też pogoda do niczego. szaro, brzydko, pochmurnie i jeszcze ten deszcz :( nie cierpię takiej pogody, szczególnie w wakacje.
    ale urocze zdjęcie z tymi niewyrośniętymi babeczkami, haha <3
    btw. dodaję do obserwowanych, xoxo

    ReplyDelete
  5. pychotka ;))) obserwuje,a Ty? ;)

    ReplyDelete
  6. fajny blog. obserwuję, liczę na to samo ;)

    ReplyDelete