June 27, 2011

We're ten thousand miles apart.

Witajcie! :)
Mam dziś za dużo energii! Nie mogę usiedzieć w miejscu, nie wiem czemu, może to pogoda, a może spadek wagi czy zakupy? Kto wie. Wczoraj byłam na zakupach z ojcem... Nie polecam. Wieczne marudzenie, kupiłam tylko sweter... Akurat pasuję mi kolorystycznie do nowego lakieru do paznokci. Poza tym muszę sama się wybrać i trochę poszperać. Hahah :)
 Jutro wybieram się nad jezioro więc zrobię zdjęcia mojego stroju więc w najbliższym czasie do dodam.

Od razu przepraszam za zdjęcia! Niestety baterie z aparatu się wyczerpały i robiłam komórką... -.-

Welcome! :)

I have too much energy today! I cant sit still, I dont know why, maybe the weather, and maybe weight loss or shopping? Who knows. Yesterday I was shopping with father ... I do not recommend. Eternal whining, I just bought a sweater ... Just me I belong to a new color nail polish. Besides, I have very little to choose and rummage. Hahah :)
Tomorrow am going to the lake so I'll do pictures of my costume so in the near future to add.


I immediately apologize for the pictures! Unfortunately the camera batteries ran out and did a cell ... -.-


Sweater/Sweter - Cubus
Yummy! <3
 
Ps.Zapraszam na mojego DA, z checią również odpowiem na pytania na FS.
Ps. Zdjęcia są mojego autorstwa, proszę o niekopiowanie.
Photos are by me, please dont copy.

4 comments:

  1. great photos:)
    lovely sweater!
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. lovely pictures!
    love the pink cardigan!

    http://thesartorialdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ładne zdjęcia : D
    Lakier fajny.
    Zapraszam do mnie : i-like-rain-x3.blogspot.com
    + dodałam się do obserwatorów - liczę na to samo.

    ReplyDelete