June 25, 2011

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars.

Pierwszy blog, pierwszy post. :) Słońce nareszcie wyszło zza chmur. Budząc się dziś, pomyślałam, że fajnie byłoby pojechać nad jakieś jezioro. Niestety, ale sie zawiodłam. Termometr pokazał mi 12*C w cieniu. Eh... Mam nadzieję, że kolejne dni będą cieplejsze i wreszcie będę mogła założyć swój strój kąpielowy. Uwielbiam go! Następnym razem Wam go pokażę. Tymczasem zostawiam Was z kilkoma zdjęciami i idę się zajadać czereśniami i winogronami!

 First blog, first post. :) The sun finally came out from behind the clouds. Waking up today, I thought it would be fun to go on a lake. Unfortunately, Aug. disappointed. The thermometer showed me 12 * C in the shade. Eh ... I hope that the next days will be warmer, and finally I can wear a swimsuit. I love it! The next time you show it. Meanwhile, I leave you with some pictures and I'm going to eat cherries and grapes! <3



Ps.Zapraszam na mojego DA, z checią również odpowiem na pytania na FS.
Ps. Zdjęcia są mojego autorstwa, proszę o niekopiowanie.
Photos are by me, please dont copy.

4 comments:

  1. no niestety pogoda beznadziejna ;/.
    No cóż miejmy nadzieje,że już niedługo będzie piękna pogoda ;D
    Obserwujemy ?

    ReplyDelete
  2. U mnie już coraz lepiej. :D
    Fajne zdjęcia. :)

    http://paulinka-otoja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. oo... miejmy nadzieje ^^. Aż tak gorąco nie musi być wystarczyło by 25*C. Żeby się poopalać ;)

    ReplyDelete
  4. Nowy post na blogu www.milioner.eu dowiecie się tam co jest modne♥ proszę was abyście mnie obserwowali i pisali komentarze☻

    ReplyDelete