June 30, 2011

Bokura ga ita

Hej, hej! :D
Dziś na szybko, bo jestem padnięta.Pogoda się niestety popsuła, ale pojechałam znów nad jezioro. Było na prawdę fajnie, dawno się tak nie uśmiałam. Piasek to chyba miałam wszędzie... Hahha. Jutro chyba jadę do sh, może coś znajdę ciekawego to wam pokażę. A pro po - miałam dziś dodać zdjęcie spodni, ale niestety mój aparat w komórce jest do dupy. Poczekam, aż tata kupi ma baterię do nikona. :)
Zostawiam was ze starszymi zdjęciami.  


Hey, hey! : D
Today on quickly, because I'm tired. Unfortunately the weather broke, but I went back to the lake. It was really nice, long time so do not laugh. Sand is everywhere ... I think Hahha. Tomorrow probably going to sh, can find something fun that'll show you. Today I had to add a picture of pants, but unfortunately my camera in a cell is shit. I'll wait until my dad bought me a battery for Nikon. :)
I leave you with older photos.



Na ostatni zdjęciu Kinga <3
Ps.Zapraszam na mojego DA, z checią również odpowiem na pytania na FS.
Ps. Zdjęcia są mojego autorstwa, proszę o niekopiowanie.
Photos are by me, please dont copy.

4 comments:

  1. fajne fajne zdjecia ..wiem co to za bol braku baterii do aparatu xD czekam na nowe zdjecia i notki :p

    www.magia-korei.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. fajny blog ;)
    fajne to 2 zdjęcie .
    zapraszam do mnie <3.

    ReplyDelete
  3. Karcia ma bloga no proszę xD
    Fajne zdjęcia,fajne :P

    ReplyDelete
  4. Dziekuje :) ej to dodaj cos!

    ReplyDelete